Hoe schrijf ik me in?

 

Inschrijven kan nog alleen op voorhand, van 23 maart tot en met 15 juli OF tot wanneer het totaal aantal inschrijvingen van 13 000 bereikt is. Je hebt dan meteen ook de mogelijkheid om een deelnemers-T-shirt te bestellen. De dag zelf kan je alleen nog je wandelchip en info komen afhalen, van 13u tot 20u30. Wees op tijd aub, de start is stipt om 21u.

Inschrijving

Prijs : € 47 per inschrijving + €  voor een warme maaltijd (indien gewenst) + €  voor een deelnemers-T-shirt (indien gewenst).

Wanneer? Van 23 maart tot en met 15 juli OF tot wanneer het totaal aantal inschrijvingen van 13 000 bereikt is.

Hoe?

Via internet kun je vooraf online inschrijven op deze site in enkele stappen :

  1. Het online inschrijvingsformulier invullen.  Na het bevestigen van je persoonlijke informatie, word je doorgestuurd naar de betalingspagina van onze partner.
  2. Betaling.  Het betalen van je voorinschrijving gebeurt enkel online.  Je voert je betaalkaartgegevens in, en naargelang de gekozen betaalmethode krijg je de verificatiepagina te zien van je bank of kaartverlener. Bekijk onze handleiding voor meer informatie.
  3. Indien de betaling geslaagd is, keer je terug naar onze site en wordt je inschrijving definitief bevestigd. Er wordt een e-mail verzonden met je startnummer en bijkomende nuttige info.

Vooraf inschrijven en nadien of de dag zelf betalen is dus NIET mogelijk! Inschrijven na 15 juli, na het bereiken van het maximaal aantal inschrijvingen of op de dag zelf is NIET meer mogelijk. Dank voor het begrip!

naar boven

Groepsinschrijving

Voor groepen is een speciaal groepsformulier te verkrijgen via onderstaande link.  Groepsinschrijvingen worden enkel aanvaard met dit formulier, en wel vanaf minimum 10 personen, en ook alleen tot 15 juli of tot het maximaal aantal deelnemers bereikt is! 

Opgelet: de inschrijving wordt pas uitgevoerd nadat het inschrijvingsgeld ontvangen is.

Indien tijdens het inschrijven van de groep de limiet van 13 000 deelnemers bereikt wordt, zal de groep niet helemaal ingeschreven kunnen worden. Daarom is het extra belangrijk om de hele groep zo vlug mogelijk in te schrijven.

Inschrijvingsformulier groepen (min. 10 personen)

Bijkomende info

Waar en wanneer kan ik mijn controlebadge afhalen na een voor-inschrijving?

  • Op de afhaaldagen
    • locatie : Sporthal OLVP, Temsesteenweg 10, 2880 Bornem.
    • Data :  
      • zaterdag 27 juli van 13 tot 17u
      • Zaterdag 3 augustus van 13 tot 17u
      • Woensdag 7 augustus van 15 tot 20u
  • Vrijdagnamiddag 9 augustus 2019, in de tent op het kerkplein van Bornem van 13u tot 20u30.  Opgelet: inschrijven is dan NIET meer mogelijk!!!

Wat krijg ik precies na inschrijving?

Je ontvangt een enveloppe met de volgende zaken :

  • Controlebadge : deze moet gedurende de hele Dodentocht rond de hals gedragen worden, en dient voor je registratie in de controleposten tijdens Dodentocht.  Deze registratie gebeurt automatisch.
  • In de controleposten is het verplicht om de badge bovenop je kledij te dragen. Indien je een maaltijd hebt besteld, wordt dit ook meegedeeld op je badge.
  • Houwtouw : koord om de nek om je badge te dragen tijdens de Dodentocht.
  • Deelnemers-T-shirt (alleen op voorhand te bestellen) : deze kan meteen na het afhalen van de enveloppe afgehaald worden. Enkel af te halen op vertoon van de envelop.

naar boven

Wat is een OGM-code?

Dit is een persoonlijke code die je ontvangt per e-mail, nadat je je hebt ingeschreven via de site. Hiermee kun je je bij een volgende editie sneller inschrijven.

Waar vind ik mijn startnummer?

Na afronding van je inschrijving krijg je een bericht waarin je startnummer vermeld staat.  Dit startnummer staat eveneens op je enveloppe en je badge. Een startnummer bestaat uit 1 tot 5 cijfers.  Hiermee kunnen familie en vrienden je tijdens de Dodentocht snel opzoeken op onze tracking-pagina.