Inschrijven

Vanaf voorjaar 2021

De 52ste editie belooft top te worden!

Op vrijdag 13 augustus 2021 gaat voor de 52ste maal de internationale 100km Dodentocht van start. De 100km Dodentocht is een niet-competitieve wandeling waarbij het de uitdaging is om 100 kilometer te wandelen (of te joggen) in minimum 10 uur en maximum 24 uur. Deelnemen kan enkel indien je op voorhand bent ingeschreven.

Ook in 2021 houden we de limiet op 13 000 wandelaars om de veiligheid van de wandelaars te garanderen en het haalbaar te houden voor de vele vrijwilligers die meehelpen tijdens het Dodentochtweekend.

Alternatief: 100km Covid Challenge

Als organisatie bieden we voor onze geannuleerde 51ste editie een virtueel alternatief, de 100Km Covid Challenge powered by Dodentocht. De challenge loopt van maandag 13 juli 2020 tot en met zondag 9 augustus 2020. Schrijf je tussen 1 juni en 12 juli 2020!

Tarief

Deelnemen aan 100km Dodentocht kost 50 euro. Hierin is inbegrepen:

  • Bepijlde wandelroute met seingevers of politieagenten op gevaarlijke kruispunten
  • Medische voorzieningen in negen controleposten
  • 14 controle- en bevoorradingsposten waar je als wandelaar gratis fruit, speculaas, koeken, broodjes, koffie, thee, soep of sportdranken krijgt aangeboden.
  • Herinneringsmedaille en diploma
  • Goodiebag aangeboden door sponsor (zolang de voorraad strekt)

Wens je een deelnemers t-shirt dan betaal je hier voor 8 euro. Voor een warme maaltijd in de post halfweg betaal je 11 euro.

Inschrijven

Hou er rekening mee dat een voorinschrijving enkel via online betaling (Bancontact – Visa – MasterCard) kan. Vergeet niet het exclusieve deelnemers t-shirt of je maaltijd in de post halfweg te bestellen bij je inschrijving. Nadien is dit niet meer mogelijk.

Wanneer?

Door de annulering van de Dodentocht 2020, kan er pas ingeschreven worden in het voorjaar van 2021 voor de volgende editie. Hou zeker onze website en sociale media in de gaten om op de hoogte te blijven.

Inschrijven voor de 52ste editie van de 100km Dodentocht kan vanaf (voorjaar 2021) om 9 uur via onderstaande link.

Dagen
Uren
Minuten
Seconden

Hoe schrijf ik me in?

Stap 1

Vul het online inschrijvingsformulier in. Na het bevestigen van je persoonlijke informatie, kom je op de betalingspagina van onze partner.

Stap 2

Het betalen van je voorinschrijving gebeurt enkel online. Je voert je betaalkaartgegevens in, en naargelang de gekozen betaalmethode, krijg je de verificatiepagina te zien van je bank of kaartverlener. 

Stap 3

Van zodra je betaling geslaagd is, keer je terug naar de website van 100km Dodentocht. Je krijgt een e-mail waarin je inschrijving wordt bevestigd, jouw startnummer en bijkomende nuttige informatie terugvindt.

Zoals elke gegevensverzamelaar zijn we gebonden aan de GDPR-regeling. Je kan onze policy hier terugvinden. Bij inschrijving verklaar je je automatisch akkoord met de algemene voorwaarden en het reglement van de internationale 100km Dodentocht.

Bijkomende informatie

Enkele maanden voor de start van 100Km Dodentocht kan je jouw deelname-omslag afhalen in de sporthal van de Onze-Lieve-Vrouw-Presentatie (Temsesteenweg 10 in Bornem).
In de omslag vind je volgende zaken:

  • Controlebadge met startnummer: De controlebadge moet gedurende de volledige wandeltocht zichtbaar gedragen worden. Deze dient voor je registratie in de controleposten tijdens Dodentocht. Deze registratie gebeurt automatisch. In de controleposten is het verplicht om de badge bovenop je kledij te dragen. Bestelde je een maaltijd dan staat dit ook op je badge.
  • Polsband: het polsbandje dient als extra controle in de controleposten.
  • Lanyard: koord om je badge rond je nek te dragen tijdens Dodentocht.

Enkel tijdens de voorinschrijving kan je een deelnemers t-shirt bestellen. Je kan hierbij kiezen uit de maten XS – S – M – L – XL – XXL. Een t-shirt kost 8 euro.

Je kan je deelnemers t-shirt meteen afhalen op vertoon van je deelname-omslag tijdens één van de afhaaldagen of op de dag van 100Km Dodentocht zelf tussen 13 en 20.30 uur in de grote tent op het Kardinaal Cardijnplein.

Kan je door omstandigheden niet deelnemen en wens je toch je deelnemers t-shirt, moet je dit ook afhalen op één van de afhaaldagen of op vrijdag 13 augustus 2021. We sturen t-shirts niet op.

Ben je jouw T-shirt of maaltijd vergeten te bestellen bij je inschrijving? Dit kan nog aangepast worden. Neem hiervoor contact op met de cel Intern via het contactformulier. Hou wel rekening met een administratiekost van 5 euro.

Voor aanpassingen van inschrijvingen (bijvoorbeeld vergeten bestellen van een t-shirt of maaltijd, neem je contact op met de cel Intern via het contactformulier. Hiervoor betaal je een administratieve kost van 5 euro.

Ben je ingeschreven en kan je toch niet deelnemen aan de 52ste editie van de internationale 100km Dodentocht? Dan kan je vanaf XX 2021 je ticket van de hand doen via de wachtlijst, indien je zelf niemand kent, of via Ticket Swap, indien je zelf iemand vindt voor jouw ticket.

  • Wachtlijst: Via XXXX geef je jouw ticket door aan de eerste persoon op de wachtlijst.
    Beide partijen betalen hiervoor 5 euro administratieve kosten.
    Dit is enkel mogelijk tot 15 juli 2020
  • Ticket Swap: Via XXX verkoop je jouw ticket door aan iemand die je kent.
    Beide partijen betalen hiervoor 5 euro administratieve kosten.
    Dit is mogelijk tot 14 augustus 2020 – 20u30.

De administratie achter de ticketwissel verloopt volledig via de organisatie. De organisatie regelt eveneens de betaling en het terugstorten van de tickets, dit regel je niet onderling.